Det händer nåt iaf








































Sådär, här kommer två bilder till er som undrar om jag får nån mage nån gång. Den kommer, sakta men säkert. Tyvärr kommer även brösten och rumpan, men det får jag väl leva med... Åtminstone ett tag framöver.
Övre bilden är från vecka 8 och nedre är tagen idag, då vecka 21 börjar.
Det är väl snart dags att börja kalla bebin för "boxarn" eller nåt annat vitsigt, för det är väldig aktivitet, framför allt på kvällarna. Än så länge håller den inte mig vaken om natten (då jag fortfarande ägnar mig åt att sova, inte äta och kissa) men på morgonen kommer Tassen och så går han på magen och då vaknar bebin och så blir det livat igen :) Sonja verkar vara för lätt för att väcka bebin, hon kan passera obemärkt.
Tror att det är dags för besök hos BM igen strax innan midsommar. Kanske ett besök som blir mer innehållsrikt än "Du får inte röka och dricka nu när du är gravid" och ett blodprov :)

2 comments:

HOLMÖY SEVALDSON said...

Hej Emilie! Hittade din blogadress på fb. Roligt se att magen är på gång! Her i Gbg är Olav redan 8 veckor. Det händer så mycket hela tiden och han är supergullig! Hoppas vi ses när jag kommer till Lund och hälsar på i augusti.
Ta hand om dig! Kramar från Marte http://holmoysevaldson.blogspot.com/ (skicka din gmail adress till mig om du vill ha inbjudan)

Virkarina Katarina said...

Hej Gums,

Det ser jätte fint ut ! :)

Kram på dig.

K