Vecka 38





















Här kommer då magbilden vi alla väntat på:) Så som jag ser ut idag, i vecka 38. Ganska stor, men ändå hanterbar, får man säga att magen är :)
Nu är det inte långt kvar, kan hända närsom faktiskt och om bebin fötts nu hade den räknats som färdig, inte för tidig.
Lägger även in en fantastisk bild som visar att det faktiskt går att få till en "Dancers pose" även i vecka 35 (och i vecka 38, för jag provade senast idag). Jag tror att det ser roligare ut än det känns att göra Body Balance med bollmage, eftersom Max sitter och skrattar och skakar på huvet mest hela tiden när han ser på. Men det känns bra, det får väl vara det viktigaste.
Nu ska jag fortsätta bära gosedjur från Ebbas gamla rum till Ebbas nya rum. Många många små små djur har hon. När jag var liten var jag mer fokuserad på lite större mjukdjur, de små hade
helt klart lägre status.


No comments: